Informace – objednávka, dodací lhůty, doprava, montáž, platba

Objednávka - cenová nabídka:

Objednávku nebo poptávku můžete zaslat na email profiskoly@profiskoly.cz. Následně obdržíte cenovou nabídku nebo potvrzení objednávky s předběžným termínem dodání. Uveďte prosím název instituce (objednavatele), IČO, místo dodání, kontaktní osobu, telefonní číslo, poptávané zboží a množství. Všechny ceny uvedené na našich webových stránkách jsou vč. DPH.

Dodací lhůty:

Veškerý nábytek vyrábíme na zakázku (nic nemáme skladem). Standardní termín dodání je 4-8 týdnů dle typu nábytku. V období letních prázdnin a na přelomu roku se mohou termíny dle množství objednávek prodloužit.

Doprava:

Cenu za dopravu Vám spočítáme individuálně v závislosti na typu a množství objednaného zboží. Objednávky nábytku v hodnotě vyšší jak 50.000,- bez DPH ve většině případů zdarma.

Montáž:

Většinu našich výrobků dodáváme v celku (smontované). U skříní se zpravidla montují po dodání pouze úchytky, poličky, případně se nábytek spojuje spojovacími šrouby do jednotlivých sestav. Pokud požadujete montáž, naceníme ji samostatně dle objemu nábytku, složitosti zakázky a vzdálenosti od místa vykládky k místu montáže (patro, výtah atd.).

Platba:

Školským zařízením a ostatním veřejným institucím fakturujeme nábytek až po dodání se 14 denní splatností, ostatním soukromým subjektům vystavíme po objednávce zboží zálohovou fakturu na celou částku. Po jejím uhrazení začíná běžet termín dodání.
logo PROFIŠKOLY
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.