Poptávku můžete zaslat na email
profiskoly@profiskoly.cz nebo využít nezávazný poptávkový formulář. Zde vložíte jednotlivé položky do košíku, vyplníte kontaktní údaje a odešlete. V potvrzovacím emailu obdržíte rekapitulaci jednotlivých položek a celkovou orientační cenu. Většinou nejpozději do druhého dne Vás kontaktuje náš pracovník s finální cenovou nabídkou (zkontroluje položky, zaktualizuje příplatkové ceny, spočítá dopravu a případnou montáž).
V případě, že objednáváte přímo, uveďte prosím název instituce (objednavatele), IČO, místo dodání, kontaktní osobu, telefonní číslo, poptávané zboží a množství. V případě objednávky z Vaší strany od nás obdržíte rekapitulaci objednávky s předběžným termínem dodání.
Veškerý nábytek vyrábíme na zakázku (nic nemáme skladem). Standardní termín dodání je 4-8 týdnů dle typu nábytku. V období letních prázdnin a na přelomu roku se mohou termíny dle množství objednávek prodloužit.
Cenu za dopravu Vám spočítáme individuálně v závislosti na typu a množství objednaného zboží. Objednávky nábytku v hodnotě vyšší jak 50.000,- bez DPH ve většině případů zdarma.
Většinu našich výrobků dodáváme v celku (smontované). U skříní se zpravidla montují po dodání pouze úchytky, poličky, případně se nábytek spojuje spojovacími šrouby do jednotlivých sestav. Pokud požadujete montáž, naceníme ji samostatně dle objemu nábytku, složitosti zakázky a vzdálenosti od místa vykládky k místu montáže (patro, výtah atd.).
Školským zařízením a ostatním veřejným institucím fakturujeme nábytek až po dodání se 14 denní splatností, ostatním soukromým subjektům vystavíme po objednávce zboží zálohovou fakturu na celou částku. Po jejím uhrazení začíná běžet termín dodání.