Informace – objednávka, dodací lhůty, doprava, montáž, platba

Objednávka:

Objednávku můžete učinit elektronicky na email profiskoly@profiskoly.cz, nejlépe na hlavičkovém papíře organizace nebo na jiném oficiálním dokumentu. Následně obdržíte potvrzení objednávky s předběžným termínem dodání. V objednávce prosím uveďte název instituce (objednavatele), místo dodání, kontaktní osobu, objednané zboží a množství. Všechny ceny uvedené na našich webových stránkách jsou vč. DPH.

Dodací lhůty:

Veškerý nábytek vyrábíme na zakázku (nic nemáme skladem). Standardní termín dodání je 4-8 týdnů dle typu nábytku. V období letních prázdnin a na přelomu roku se mohou termíny dle množství objednávek prodloužit.

Doprava:

Cenu za dopravu Vám spočítáme individuálně v závislosti na typu a množství objednaného zboží. Objednávky nábytku v hodnotě vyšší jak 50.000,- bez DPH ve většině případů zdarma.

Montáž:

Většinu našich výrobků dodáváme v celku (smontované). U skříní se zpravidla montují po dodání pouze úchytky, poličky, případně se nábytek spojuje spojovacími šrouby do jednotlivých sestav. Pokud požadujete montáž, naceníme ji samostatně dle objemu nábytku, složitosti zakázky a vzdálenosti od místa vykládky k místu montáže (patro, výtah atd.).

Platba:

Školským zařízením a ostatním veřejným institucím fakturujeme nábytek až po dodání se 14 denní splatností, ostatním soukromým subjektům vystavíme po objednávce zboží zálohovou fakturu na celou částku. Po jejím uhrazení začíná běžet termín dodání.